Aro Systems on mukana rakentamassa ammattiin ja oppimiseen tukevaa kampusta Helsingin Roihupeltoon. Nykyaikaiset tilat valmistuvat noin 4 500 opiskelijalle, joista noin 3 000 on lähiopetuksessa. 44 000 bruttoneliön suuruinen rakennus on Helsingin suurimpia talonrakennushankkeita ja korvaa kuudessa eri toimipisteessä olevat oppimistilat.

Rakennuksesta tehdään energiatehokas, jossa minimoidaan uusiutumattomien luonnonvarojen käyttöä. Rakennukseen asennetaan muun muassa 1000 kW maalämpötehoa ja aurinkosähköpaneeleilla tuotetaan 800 kW sähköenergiaa.

Tilat valmistuvat joulukuussa 2025 siten, että kampus voidaan ottaa käyttöön vuoden 2026 alussa.

Aro Systems toteuttaa Helsingissä Eteläisellä Hesperiankadulla sijaitsevan Taivallahden peruskoulun peruskorjauksen LVIS-työt. Urakka alkoi huhtikuussa 2023 ja valmistuu lokakuussa 2024.

Kahdesta erillisestä 50-luvun puolivälissä valmistuneesta rakennuksesta koostuvassa Taivallahden peruskoulussa toimii luokka-asteet 1.-9. Rakennuksiin on vuosein saatossa tehty useita muutos- ja korjaustöitä, mutta kattavaa peruskorjaustyötä ei ole toteutettu. Tekniset järjestelmät ja tilat ovatkin suurelta osin tulleet elinkaarensa päähän, ja nykyisen mukaiset opetus- ja toiminnallisuustarpeet vaativat uudenlaisia järjestelyjä.​​​​​​​

Perusparannuksen suunnittelussa tärkeimpinä tavoitteina ovat energiataloudellisuuden lisäämisen lisäksi olleet turvallisuus, toimivuus ja esteettömyys. Mittavassa peruskorjausurakassa kaikki LVIAS-järjestelmät uusitaan ja paloturvallisuutta parannetaan. Talotekniikkatöiden arvo hankkeessa on lähes 5 miljoonaa euroa ja hanke tulee työllistämään toistakymmentä arolaista.

Rakennuspaikka sijaitsee Kaarelan kaupunginosassa Kuninkaantammen alueella. Vuoden 2023 heinäkuussa valmistuvassa rakennuksessa on tilaa 250 koululaiselle ja 210 päiväkotilapselle. Aro Systems vastaa kohteen sähköurakoinnista ja rakennusautomaatiosta.

Kohde on Suomen ensimmäinen yhdistetty raitiovaunu- ja bussivarikko, joka tulee valmistuttuaan olemaan Helsingin raitioliikenteen päävarikko myöhemmin uudistettavan Koskelan varikon ohella. Hankkeessa rakennettava uudisrakennus on suunniteltu 100 pitkälle, 28–35 metriselle raitiovaunulle. Varikolla on tilat vaunujen päivittäisille tarkastuksille, puhdistukselle sekä säännölliselle huollolle ja tarvittaville korjauksille. Rakennukseen sijoitetaan myös kuljettajien ja varikkohenkilökunnan toimisto- ja sosiaalitilat. Varikon katolla on noin 200 bussin pysäköintialue ja niitä palveleva vuorokausihuoltorakennus. Uuden varikon kokonaislaajuus on yhteensä noin 23 200 neliömetriä, ja rakennustyöt valmistuvat alkuvuodesta 2024.

Aro Systems vastaa kohteen sähköurakoinnista.

Einari Teräsvirran suunnittelema ja vuonna 1977 valmistunut Arkadia n:o 6 on kaupunkikuvallisesti merkittävä rakennus. Tummat julkisivut on verhoiltu pronssikaseteilla, ja julkisivuja elävöittävät pysty- ja vaakaosien profiloinnit.

Poikkeuksellisen tästä 1970-luvun lopulla valmistuneesta toimisto- ja liikerakennuksesta tekee sijainnin lisäksi sen mittakaava. Eri tyyppisisiä tiloja on 30 000 neliötä kuudessa kerroksessa.

Aro Systems vastasi tämän toimisto-ja liiketiloja sisältävän rakennuksen koko talotekniikan uusimisesta.